Jak działa pozycjonowanie globalne strony?

pozycjonowanie globalne

Jak poprawić pozycjonowanie witryny w Google?

Możesz zatrudnić eksperta, który zoptymalizuje Twoją witrynę, przejrzy naszą listę kontrolną SEO i podejmie własne kroki w celu poprawy SEO Twojej witryny. Bez względu na podejście, dobrze jest wiedzieć, jak samemu zająć się pozycjonowaniem. Wyszukiwarki regularnie aktualizują swoje algorytmy i zmieniają sposób oceny treści, co oznacza, że ​​Twoja witryna również musi się dostosować. Gdy masz podstawową wiedzę na temat tego, jak wpływać na SEO swojej witryny, możesz skorzystać z najlepszych praktyk SEO, aby zwiększyć liczbę odbiorców, nawet gdy algorytmy wyszukiwarek ewoluują.

skuteczne pozycjonowanie stron
skuteczne pozycjonowanie stron

 

Pozycjonowanie Globalne

Bezpłatne narzędzia, takie jak Google Search Console, pomogą Ci zacząć pozycjonowanie globalne. Sprawdzisz w nich również różne statystki na temat swojej strony internetowej. Dowiedz się więcej o łączeniu witryny z Google Search Console. Pozycjonowanie globalne dotyczy zwiększania widoczności strony w całym internecie.

Krok pierwszy: słowa kluczowe

Badanie słów kluczowych pomoże Ci zidentyfikować najtrafniejsze słowa i wyrażenia używane przez użytkowników podczas wyszukiwania tematów związanych z Twoimi produktami lub usługami. Możesz używać słów kluczowych w treści i treści swojej witryny, co poprawi pozycjonowanie globalne skłoni wyszukiwarki do wyświetlenia Twoich stron internetowych osobom wyszukującym.

pozycjonowanie regionalne
pozycjonowanie regionalne

Pozycjonowanie regionalne

Oprócz wykorzystania słów kluczowych pamiętaj o umieszczeniu tekstu w całej witrynie. Jest to bardzo ważne w pozycjonowaniu regionalnym. Wypełnij metadane swojej witryny i umieść słowa kluczowe w adresach URL produktów, opisach produktów, tytułach stron i tekście alternatywnym obrazu, aby pomóc wyszukiwarkom w odczytywaniu i ocenianiu Twoich treści oraz aby wzmocnić pozycjonowanie regionalne.

Krok drugi: skuteczne pozycjonowanie

Niezależnie od tego, czy Twoja witryna istnieje po to, by sprzedawać produkt, promować Twoje usługi lub prezentować swoje portfolio, dobry copywriting pomoże wyszukiwarkom w indeksowaniu i wzmocni pozycjonowanie globalne Twojej witryny. Dowiedz się więcej o tym, jak pisać kopię strony internetowej i jak pisać opisy produktów.

lokalne pozycjonowanie stron
lokalne pozycjonowanie stron

Lokalne Pozycjonowanie

Wyszukiwarki traktują priorytetowo witryny, które zapewniają dobre wrażenia użytkownika lokalnie (UX) czyli są wypozycjonowanie lokalnie. Witryny, które mają większą prędkość stron (co oznacza, że ​​ładują się szybko), są przyjazne dla urządzeń mobilnych i tabletów oraz mają przejrzystą nawigację w witrynie, prawdopodobnie będą plasować się w rankingu nad innymi witrynami.

Zarządzaj zmiennymi, takimi jak szybkość strony, unikając przeciążania witryny dużymi plikami wideo i obrazów, oraz wybierz szablon witryny, który jest elastyczny i reaguje na różne rozmiary ekranu. Dowiedz się więcej o tym, jak wybrać odpowiedni szablon strony internetowej.

Krok trzeci: Zbuduj autorytet tematu

Publikuj blogi i inne treści, które sygnalizują Twój autorytet w tematach związanych z Twoją marką. Na przykład, jeśli zajmujesz się marketingiem swojej firmy fotograficznej, możesz założyć bloga, aby zaprezentować swoją wiedzę i doświadczenie w tej dziedzinie.

W swoich treściach możesz zamieszczać linki do innych wiarygodnych źródeł, aby zasygnalizować wyszukiwarkom swoją wiedzę. Im bardziej pozycjonujesz swoją witrynę i markę jako autorytet, tym bardziej wyszukiwarki będą traktować priorytetowo Twoje treści w wynikach wyszukiwania.

Lokalne pozycjonowanie stron

Może minąć kilka tygodni i miesięcy, zanim zobaczysz wpływ strategii SEO, ponieważ wyszukiwarki potrzebują czasu, aby zaindeksować Twoją witrynę, zindeksować ją i zacząć wyświetlać ją osobom wyszukującym. Po wprowadzeniu aktualizacji w witrynie uruchomi się lokalne pozycjonowanie stron – monitoruj nowych użytkowników i źródła ruchu, aby zrozumieć, w jaki sposób Twoja strategia SEO przyciąga użytkowników do Twojej witryny.

Zwróć uwagę na wskaźniki, takie jak współczynnik odrzuceń i konwersja, aby dowiedzieć się, czy uzyskujesz kwalifikowany ruch poprzez lokalne pozycjonowanie stron — co oznacza, że osoby, które znajdują Twoją witrynę, są Twoimi docelowymi odbiorcami. Dowiedz się więcej o tym, jak mierzyć ruch i wydajność swojej witryny.

Możesz również polubić